Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.07.2015 11:49 - Рефлексии
Автор: distrelets Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4191 Коментари: 8 Гласове:
15

Последна промяна: 13.07.2015 12:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Една книга ме завладя за дълго време. Попаднах "случайно" на премиерата и. Да, знам, че случайни неща няма. Вълнувах се дълго и препрочитах. "Рефлексии" на Здравко Кисьов. Препоръчвам ви я горещо! 

image


    Лежа по гръб в зелената трева и по звездите, сякаш букви, сричам загадъчната книга на света.
    *** Разопаковай ме от годините, за да стигнеш до детето под тях!

***
  Помолих моят ангел-хранител да дойде при твоя - двамата да те пазят. Как бих могъл по-добре от това да изразя обичта си!...

***
Не падай духом, тяло мое! *** Думите трябва да ехтят не като изстрели, а като стъпки на човек към човека. *** Заедно с въздуха, който съм дишал, изглежда съм вдъхнал и птица, която сега пърха и пее в гърдите ми.
***
С една надежда в този свят живея: от мрака идвам, в мрака ще се върна, но тук да бъда само светлина. *** Нощем градът е като пукнат съд, от който са изтекли всички звуци, докато денят го напълни отново.
***
Отсякоха едно дърво, а сянката му още, виж, стои в градината сиротно.
*** Защо са ги затворили тия хора! - чуди се лудият, гледайки през зарешетения прозорец минувачите, сновящи навън.
***
Победените от живота не се страхуват от смъртта.

***
Колкото и да си далече от мен, чак тука чувам как сърцето ти бие.
*** Миналата вечер луната се заплете в клоните на черешата и не можа да се измъкне оттам. На другия ден, сутринта, черешата разцъфтя неочаквано и във всяко бяло цветче блестеше къс от луната.
*** В джоба ми – камъче от морето и шишарка от планината. Трябва да проверя не са ли останали дупки в пейзажа там, откъдето ги взех.
***

 

 Откъде е този вятър в къщата – вратите са затворени, прозорците също! Не човекът ли, който в нея живее, носи бурята в себе си?

***

 Удивително!..- Когато си коленичил, вместо да се увеличава, разстоянието между тебе и Бог се скъсява!

*** 
 Плаче свещта, плаче със восъчни сълзи свещта, плаче, защото разбира: свети ли, значи умира.  

***
 Разпознавам себеподобните си по раните им.

 ***

Понеже беше различен обсипаха пътя му с тръни. И той стана птица, за да не се нарани.

И още нещо:

Из "Обратно време", Здравко Кисьов

СРЕДОТОЧИЕ

През моето сърце минават всички влакове
и всички кораби, и всички самолети…
Сърцето ми е средоточие на пътища,
табло за разписания, гише билетно…
Душата ми - и тя на пръсти се повдига,
за да обхване този свят изцяло.
Но разпилян на хиляди посоки - там
дали ще се намери нещичко от мене,
или - тъй бърз, подобно слънчев блясък -
оставям само погледи присвити?…


www.public-republic.com/magazine/2012/01/82151.php






Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vilish - Докосват думите ...
12.07.2015 12:30
... с внушения и мъдрост.
Будят размисъл за истинските стойности ... онези, които не могат да се видят с очите или докоснат с дланта!
Благодаря, мила Диди!
Слънчева неделя!
цитирай
2. paciencia - Привет, Диди!
12.07.2015 19:14
Впечатлена съм, толкова мъдрост и задълбочен поглед към живота. Всяка мисъл отключва нови размисли. Невероятен човек! Благодаря, че сподели!
цитирай
3. pvdaskalov - * ! *
13.07.2015 07:26
И аз съм във възторг от този наниз от сентенции!
Поздрави!
П и е р
цитирай
4. distrelets - Привет, Вася!
13.07.2015 12:49
paciencia написа:
Впечатлена съм, толкова мъдрост и задълбочен поглед към живота. Всяка мисъл отключва нови размисли. Невероятен човек! Благодаря, че сподели!

Очаквам те на родна земя и ти благодаря за посещението! :))))
цитирай
5. distrelets - Здравей, Пиер!
13.07.2015 12:50
Радвам се, че имаме общи вълнения!
Поздрави!
Диди
цитирай
6. astrojozi19 - Здравей Дид, БЛАГОДАРЯ!
16.07.2015 01:51
Доксна ми душата !
цитирай
7. distrelets - Привет и от мен, Жоси!
16.07.2015 08:37
astrojozi19 написа:
Доксна ми душата !


Много ми се искаше тази книга на живота да докосне и други души, освен моята !
Хубав ден и Усмивки!!!
цитирай
8. distrelets - Здравей, Вили!
18.07.2015 18:11
vilish написа:
... с внушения и мъдрост.
Будят размисъл за истинските стойности ... онези, които не могат да се видят с очите или докоснат с дланта!
Благодаря, мила Диди!
Слънчева неделя!

Пропуснала съм твоя коментар, извинявай! Благодаря ти за посещението и за това, че си "видяла" с душата си!
<3
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: distrelets
Категория: Лични дневници
Прочетен: 359667
Постинги: 84
Коментари: 586
Гласове: 3102
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930