Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.11.2015 11:09 - УТРИННИ РАЗМИСЛИ :))))
Автор: distrelets Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4512 Коментари: 13 Гласове:
16

Последна промяна: 15.11.2015 11:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image


  Дълбочината на нощта

В дълбочината на нощта
се раждат стихове и песни.
Луната хвърля светлина
върху листа
и думите редят се лесно.

В дълбочината на нощта
художникът рисува мисли
и вплита в тях любов, тъга
чрез четката
душата му остава чиста.

В дълбочината на нощта
лицата и душите се оголват.
Под ласката на лунна светлина
внезапно засияват в розово.

В дълбочината на нощта
Светът смирен заспива
с надеждата, че всяка тъмнина
омраза, завист, зло убива.

До тук всичко беше лесно и сякаш се събудих с тези мисли в главата. Но ми липсва финал. Така съм устроена, че колкото и да съм уморена, отчаяна и обезверена в мен винаги надделяват надеждата и оптимизмът. Всъщност, там някъде в болката, безверието и надделяването на страха има едно зрънце, зародиш - ембрионът на Доброто, което трябва да отглеждаме за да се ражда и преражда отново и отново!
Който желае - нека да довърши "стихотворението" :)))))

ПРЕГРЪЩАМ ВСИЧКИ, КОИТО СРЕЩНАХ ТУК!

image




Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. paciencia - Привет, Диди!
15.11.2015 11:42
Стихове бликнали спонтанно от една хармонична душа. Макар и родени в нощта аз ги видях облечени в бяло, чисти, нежни, галещи слуха, изречени почти в шепот. Мир, спокойствие и надежда ми навяват. Прегръщам те, мила Диди! Отдавна не бях наминавала и се радвам да те видя и тук:)
цитирай
2. distrelets - Благодаря ти, Вася!
15.11.2015 11:51
Ето, че съм те предизвикала да наминеш с мислите си :)))) Много мили думи си ми написала! Приятно съм изненадана, че имаш усещане за мир и спокойствие, направо си е комплимент :)))) Прегръдка и от мен!
цитирай
3. emi1ts - Дълбочината
15.11.2015 13:08
на нощта вплетена с надеждата за по-добри дни !Хубави позитивни стихове Диди!Прегръдки и от мен! !
цитирай
4. stela50 - В дългите есенни нощи се събуждат стаени мисли и чувства,
15.11.2015 16:08
а прекрасните хора сътворяват прекрасни стихове, песни, картини,
носят и даряват вяра и сила, докосват, стоплят, галят душата човешка.
Благодаря, Диди... финалният стих носи достатъчно силно и светло
послание - продължение мисля не е нужно... но това е само мое мнение.
Прегръщам те сърдечно !
цитирай
5. tryn - Много харесах!
15.11.2015 16:21
Стихът е поетична възхвала на нощта, която носи на хората спокойствие и творчески заряд.
Финалът е чудесен и оптимистичен.
Поздравления,
цитирай
6. donchevav - И аз много харесах, Дид! Нощта като ...
15.11.2015 19:11
И аз много харесах, Дид! Нощта като чисто вдъхновение, като дълбоко и силно изживяване и преосмисляне, далече от суетата на деня. Лошият човек търси в нощната тъма прикритие за злодеянията си, за добрия нощта и тъмнината са време за отърсване от злобата и омразата на света, за отпускане, отмора, презареждане.
Какво по-хубаво послание! Нищо не му липсва на твоето стихоторение, мила Дид, всичко си има - така мисля:))))
Прегръщам те с обич!
цитирай
7. distrelets - Мила Еми,
15.11.2015 22:46
emi1ts написа:
на нощта вплетена с надеждата за по-добри дни !Хубави позитивни стихове Диди!Прегръдки и от мен! !

Благодаря за приемането и разбирането! Надеждата за по-добри дни е като глътка въздух! Хубава седмица!
цитирай
8. distrelets - Танечкааа...
15.11.2015 22:47
stela50 написа:
а прекрасните хора сътворяват прекрасни стихове, песни, картини,
носят и даряват вяра и сила, докосват, стоплят, галят душата човешка.
Благодаря, Диди... финалният стих носи достатъчно силно и светло
послание - продължение мисля не е нужно... но това е само мое мнение.
Прегръщам те сърдечно !

Както винаги си толерантна, разбираща и с усет за доброто! Ти си рядък екземпляр, Танечка!
Прегръдка от мен!
цитирай
9. distrelets - Стихът е поетична възхвала на но...
15.11.2015 22:50
tryn написа:
Стихът е поетична възхвала на нощта, която носи на хората спокойствие и творчески заряд.
Финалът е чудесен и оптимистичен.
Поздравления,

Благодаря ти от сърце, tryn!
Беше просто събуждане с хаос от мисли и чувства!
Да живее Вярата в Духа! :))))
цитирай
10. distrelets - Ах, Вени!
15.11.2015 22:56
donchevav написа:
И аз много харесах, Дид! Нощта като чисто вдъхновение, като дълбоко и силно изживяване и преосмисляне, далече от суетата на деня. Лошият човек търси в нощната тъма прикритие за злодеянията си, за добрия нощта и тъмнината са време за отърсване от злобата и омразата на света, за отпускане, отмора, презареждане.
Какво по-хубаво послание! Нищо не му липсва на твоето стихоторение, мила Дид, всичко си има - така мисля:))))
Прегръщам те с обич!

Поканата за финал беше закачка, но наистина нещо ми липсваше, когато го публикувах. Може би съм искала още нещо да кажа, но не ми е дошло достатъчно вдъхновение, а сега вече е късно. Аз съм спонтанна. Така ми е добре. :)))))
В теб ми беше надеждата за завършек, но май си е завършено :)))))) Усещането ми беше за още и още...
Прегръдкааа....

цитирай
11. astrojozi19 - Прекрасно мила Дид
24.11.2015 14:23
Желая ти щастие и нека има любов в сърцата на всички ни!
цитирай
12. distrelets - Здравей, Жози!
25.11.2015 12:50
astrojozi19 написа:
Желая ти щастие и нека има любов в сърцата на всички ни!

Винаги излъчваш обич и топлота! Благодаря ти!
цитирай
13. mariniki - стихотворението си е завършено...
26.09.2016 11:30
и прекрасно...топло и светло ми стана в душата
след прочита... толкова е чисто, красиво и добронамерено...
прегръщам те, Диана...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: distrelets
Категория: Лични дневници
Прочетен: 358955
Постинги: 84
Коментари: 586
Гласове: 3102
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031