Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.10.2015 15:18 - Hello - Adele
Автор: distrelets Категория: Музика   
Прочетен: 3471 Коментари: 6 Гласове:
12

Последна промяна: 31.10.2015 15:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
За пореден път прекрасна песен и изпълнение! За всички, които някога са обичали, обичат и ще обичат! За СПОМЕНИТЕ, СЕГА и БЪДЕЩЕТО! За ЛЮБОВТА и ЖИВОТА, ТАКЪВ КАКЪВТО Е!

www.youtube.com/watch


  Hello, it"s me
I was wondering if after all these years
You"d like to meet, to go over everything
They say that time"s supposed to heal ya
But I ain"t done much healing

Hello, can you hear me?
I"m in California dreaming about who we used to be
When we were younger and free
I"ve forgotten how it felt before the world fell at our feet

There"s such a difference between us
And a million miles

Hello from the other side
I must"ve called a thousand times to tell you
I"m sorry, for everything that I"ve done
But when I call you never seem to be home

Hello from the outside
At least I can say that I"ve tried to tell you
I"m sorry, for breaking your heart
But it don"t matter, it clearly doesn"t tear you apart anymore

Hello, how are you?
It"s so typical of me to talk about myself
I"m sorry, I hope that you"re well
Did you ever make it out of that town
Where nothing ever happened?

It"s no secret
That the both of us are running out of time

Hello from the other side
I must"ve called a thousand times to tell you
I"m sorry, for everything that I"ve done
But when I call you never seem to be home

Hello from the outside
At least I can say that I"ve tried to tell you
I"m sorry, for breaking your heart
But it don"t matter, it clearly doesn"t tear you apart anymore

Ooooohh, anymore
Ooooohh, anymore
Ooooohh, anymore
Anymore

Hello from the other side
I must"ve called a thousand times to tell you
I"m sorry, for everything that I"ve done
But when I call you never seem to be home

Hello from the outside
At least I can say that I"ve tried to tell you
I"m sorry, for breaking your heart
But it don"t matter, it clearly doesn"t tear you apart anymore!



Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. valeska - Здравей!
31.10.2015 17:53
Много добър избор! За любовта и живота такъв, какъвто е... Поздравявам те, distrelets!:)
цитирай
2. donchevav - Чудесна песен, прекрасно изпъл...
01.11.2015 18:29
Чудесна песен, прекрасно изпълнение! Любовта е голямо вдъхновение, всичко, до което се докосне, засиява с особена красота! Поздрави, скъпа Ди!
цитирай
3. distrelets - Благодаря ти, Валеска!
02.11.2015 08:59
valeska написа:
Много добър избор! За любовта и живота такъв, какъвто е... Поздравявам те, distrelets!:)

Тази песен ме докосна! Обичам живота, най-вече заради изкуството и добрите хора :)))))! Опитвам се да игнорирам негативните страни! Поздрави и от мен!
цитирай
4. distrelets - Поздрави и от мен, мила ми Венетке :))))
02.11.2015 09:02
donchevav написа:
Чудесна песен, прекрасно изпълнение! Любовта е голямо вдъхновение, всичко, до което се докосне, засиява с особена красота! Поздрави, скъпа Ди!

Всичко е любов, Вени! Хубав ден и много вдъхновение, докосващо и сияещо :)))
цитирай
5. emi1ts - Красива
02.11.2015 09:46
песен,прекрасен текст !Поздрави за избора мила Диди !
Хубави дни!
цитирай
6. distrelets - песен, прекрасен текст !Поздрави ...
02.11.2015 16:19
emi1ts написа:
песен,прекрасен текст !Поздрави за избора мила Диди !
Хубави дни!

Слънчева седмица и на теб, Еми, изпълнена с обич!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: distrelets
Категория: Лични дневници
Прочетен: 358948
Постинги: 84
Коментари: 586
Гласове: 3102
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031