Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.04.2015 23:08 - Човешко
Автор: distrelets Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8803 Коментари: 27 Гласове:
22

Последна промяна: 17.04.2015 18:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

НА КАТАН, ЗАРАДИ ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВОТО И ПОДКРЕПАТА!
И заради цикъла стихотворения, които публикува :))))

image


        Измръзнали и мокри от тъга,
рушим мостове и заравяме пътеки.
Под жълта шума и човешка суета
оставяме частичка от душата си навеки.
 
И хапем устни от любов ранени,
крещим насън в безмерна самота.
Пътеки нови търсим устремени
подгонили поредната мечта.

Мечтаем да летим и да танцуваме,
да изкатерим връх или да скочим от върха,
да покорим световни сцени
и винаги - да срещнем Любовта.

Забързани, задъхани мечтатели
посрещаме годините с надежда.
А слънцето изгрява чрез децата ни
и с тях залязва - неизменно.

И уж сме малко остарели,
загърбили предателства, любови и мечти,
поукротени, побелели и смирени
духът във нас все иска да лети.

Едно момиче не престава да танцува без умора.
Едно момче играе Хамлет : "Да бъдеш или не...."
В очите му ако се вгледаш, ще чуеш монолога,
ще видиш пълна зала и аплодиращи ръце.

Каквото и да става днес с телата ни,
пътуваме с душите си към светеща звезда.
Момчето и момичето - познахте ли ги?
Дарете им една усмивка и една мечта!


image

image           
 





Гласувай:
22



1. paciencia - Привет, Диди!
17.04.2015 00:34
Приятно ме изненада с тези хубави стихове! Много динамика има в тях - като самия живот - изтъкан от мечти, разочарования, радости, върхове, падения и толкова човешкият стремеж към любов. И хубавото е, че въпреки белезите на годините „духът във нас все иска да лети“.
Диди, толкова добре те отразяват тези стихове, че просто те виждам - забързана, танцуваща, мечтателка, ранявана, но оцеляла и в полет...Чудесна си! Адажиото също! Прегръщам те с обич!
цитирай
2. megg - " Забързани, задъхани мечтатели "
17.04.2015 10:32
Много ми харесва стихотворението ти, Диди, толкова е жизнелюбиво - въпреки мокрото от тъгата, заровените пътеки... Много плам носят стиховете, много обич!
Поздрави, танцуващо момиче, и пожелания за светнали дни, озарени! Прегръдка и от мен! :)
цитирай
3. distrelets - Здравей, мила Вася!
17.04.2015 11:14
paciencia написа:

Катето /katan/ е "виновна" за този стих. Честно казано, докато пишех много малко мислех за себе си. Мислех си за няколко мои приятели, които са ми споделяли неосъществените си мечти и ми е било мъчно, че не са ги осъществили. Ако има нещо, което съм мечтала някога истински, това е да мога да пея. Аз всъщност пея, но само мислено :))))). Първият куплет беше истинска драма под влиянието на стиха на Катя, но реших, че не мога да продължа в същия дух, защото няма да съм аз. Винаги се стремя и в най-трудните ситуации да извлека положителното, да не губя оптимизма си. Прегръщам те!
цитирай
4. distrelets - Много ми харесва стихотворението ...
17.04.2015 11:29
megg написа:
Много ми харесва стихотворението ти, Диди, толкова е жизнелюбиво - въпреки мокрото от тъгата, заровените пътеки... Много плам носят стиховете, много обич!
Поздрави, танцуващо момиче, и пожелания за светнали дни, озарени! Прегръдка и от мен! :)

Здравей, Мег! Благодаря ти :)))) Плам, ами... а как без огън и обич се живее? Обич към самия живот! Има толкова красота наоколо, трябва само да я видим. И добри хора има, а ние често виждаме само лошото... Особено като гледаме новините, все едно гледаме филм на ужасите! Лично аз имам огромна нужда от положителни примери и вдъхновения, както се казва за зареждане на "акумулатора" :))))! И аз ти връщам прегръдката! :)))
цитирай
5. donchevav - Диде, мило момиче - ти ли написа т...
17.04.2015 17:11
Диде, мило момиче - ти ли написа това? Толкова е красиво - и вдъхновено, и чисто! В тези стихове се отразява цялата душа на оная Дид, която познавам - неудовлетворената, целеустремената и същевременно милата и добрата, мечтателката и реалистката, силната и ранимата - непримиримата! Чудесна си! Благодаря ти! Прегръдка, мила приятелко!
цитирай
6. distrelets - Привет, мила Вени :)))))
17.04.2015 18:06
[quote=donchevav]/quote] Както се казва :)))) и аз те обичам! Благодаря ти от сърце за милите думи! Толкова си добра и винаги намираш начин да стоплиш сърцето ми! Измъдрих го този стих :)))) , Катан ме предизвика! Прегръдка и за теб!
цитирай
7. katan - Кой не може:)?
17.04.2015 18:18
"Измръзнали и мокри от тъга,
рушим мостове и заравяме пътеки.
Под жълта шума и човешка суета
оставяме частичка от душата си навеки."

Чудесно!Невероятно истинско и вдъхновено!

" ... пътуваме с душите си към светеща звезда."

Пътуване към звездите ... Цял живот събран в това прекрасно стихотворение!

"Момчето и момичето - познахте ли ги?"

Аз ги познах, Диди!

Те не остаряват! Все са си същите окрилени, задъхани мечтатели! " ...поукротени, побелели и смирени", но с онзи дързък плам да изкатерят връх ...

От мен прегръдка и " ... аплодиращи ръце"!

ПОЗДРАВЯВАМ ТЕ!!!!!!!!
цитирай
8. katan - Благодаря за посвещението, Диди!
17.04.2015 18:45
Трогна ме!
Не го видях при първото четене, хитрушке:).

Прегръщам те!
цитирай
9. valeska - :)
17.04.2015 19:07
Духът е най-висшето в човешката същност, а именно божественото… И Лара Фабиан е неповторима!...
цитирай
10. astrojozi19 - Здравей Дид, БЛАГОДАРЯ!
17.04.2015 19:25
Прекрасно, желая ти щастие!
цитирай
11. hloris - Страхотно се е получило!
17.04.2015 20:05
Докосва..и стопля...
сърдечни поздрави за една толкова чиста душа като твоята! :)
цитирай
12. distrelets - Трогна ме! Не го видях при първото ...
17.04.2015 23:32
katan написа:
Трогна ме!
Не го видях при първото четене, хитрушке:).

Прегръщам те!

Кате, ти си "виновна" за всичко :-D ! Благодаря ти, че ме освободи и се "изказах". Не мислех за себе си, когато пишех, а за всички "момчета" и "момичета", мечтатели, хора, човеци. Само балерината има прототип. Не ме бива в хитруването. Първо го написах и публикувах, мислейки за теб през цялото време, а после го редактирах, посвещавайки го на теб. И да не бях, ти щеше да разбереш :-). За пореден път се убедих, че всеки човек влиза в живота ти не случайно. Блоговите приятели са невероятни, уникални, истински и ги обичам. БЛАГОДАРЯ на приятеля, който ме доведе тук и ме подкрепи да напиша дори "здравей". Аз бях затворена, срамежлива и не умеех да се изразявам, просто не можех.. Нямах силата дори да напиша какво чувствам. Този блог, с всичките плюсове и минуси ми даде смелост и себеизразяване, т.е. хората в него. Ти си една от тях. Усещането е невероятно. <3
цитирай
13. distrelets - Духът е най-висшето в човешката ...
17.04.2015 23:37
valeska написа:
Духът е най-висшето в човешката същност, а именно божественото… И Лара Фабиан е неповторима!...

valeska, благодаря! Обичам начина по който Лара Фабиан пее. Тя ми говори, независимо дали пее на италиански, френски или английски. Всъщност, това е духът! Поздрави и отново благодаря, че беше тук!

цитирай
14. distrelets - Прекрасно, желая ти щастие! И аз ...
17.04.2015 23:41
astrojozi19 написа:
Прекрасно, желая ти щастие!

И аз ти желая щастие, Жози :)) Предскажи ми светло бъдеще /шегувам се/! Винаги уцелваш в десятката, честно!
цитирай
15. distrelets - Докосва. . и стопля. . . сърдечни ...
17.04.2015 23:42
Докосва..и стопля...
сърдечни поздрави за една толкова чиста душа като твоята! :)
hloris, благодаря ти! Поздрави от сърце и за теб!
цитирай
16. stela50 - Диди... вълнуваща изненада за мен...
21.04.2015 19:16
стихът ти е толкова хубав, истински... с красиви и силни послания,
с невероятно нежни и топли чувства между редовете...
открих нещо много близко до моите мисли и усещания,
нещо, което ми даде вяра и надежда... нещо, което скрих в сърцето си.
винаги съм познавала момичето и момчето, а сега им подарих не само
една усмивка и не една мечта... сбъднати да са...
Благодаря ти, мила... и песента на Лара Фабиан...
Прегръдки !
цитирай
17. distrelets - Благодаря ти, Танче! Толкова ...
21.04.2015 22:28
Благодаря ти, Танче!
Толкова силни и топли думи! Всеки от нас познава момчето и момичето, само не трябва да ги забравя :) Ако съм дала дори една трохичка вяра и надежда, то аз съм щастлива! <3 Прегръдка!
цитирай
18. pvdaskalov - Освен общото прекрасно усещане от творбата,
22.04.2015 20:08
най-високо оценям следното четиристишие:
"И уж сме малко остарели,
загърбили предателства, любови и мечти,
поукротени, побелели и смирени
духът във нас все иска да лети."
Може би заради това, че чудесно пасва на сегашните ми разбирания за живота.
Поздрави!
П и е р
цитирай
19. distrelets - Поздрави, Пиер!
23.04.2015 00:31
Оценявам присъствието ти тук и ти благодаря за оценката, за хубавите думи и за разбирането. Силно казано "творба", по скоро порив и настроение :))))).
Поздрави и от мен!
цитирай
20. vilish - Здравей, Диди!
03.05.2015 16:58
Прекрасни стихове си "измъдрила", мила!
***
С поздрав към теб, към снимката на балерината добавям изящното изпълнение. :)
https://www.youtube.com/watch?t=12&v=JkjD1AiavcU
цитирай
21. distrelets - Хей, Вили! Добре дошла :)))) Бла...
04.05.2015 13:38
Хей, Вили! Добре дошла :)))) Благодаря ти! Сега ще си пусна и изпълнението за да се насладя истински!
цитирай
22. metlichina - хубав, стих... стойностен..
12.05.2015 00:30
и песента на Лара Фабиен... прекрасен постинг посвещение...
беше удоволствие и за мен да прочета... поздрав
сърдечен и от мен..
цитирай
23. distrelets - Здраве, Цветенце :-)
13.05.2015 19:02
И аз се радвам, че си тук! Присъствието ти винаги ме изпълва с добро и нежно чувство! Поздрави и благодаря!
цитирай
24. emi1ts - "..и винаги - да срещнем Любовта..."
19.05.2015 07:59
Поздравления Диди!Прекрасни стихове за живота,смисъла,стремежите ,мечтите!В живота постоянно се случва предизвиканите емоции да раждат нови стойностни емоции,мисли и поуки!
С пожелание за реализиране на полетите на духа!Прегръдки!
цитирай
25. makont - Диди, очарован съм!
19.05.2015 21:11
Какво да напиша, просто ТАНЦУВАЙ! Танцът е полет, съвършенство, устременост... Хубава вечер от мен!
цитирай
26. distrelets - Поздравления Диди!Прекрасни с...
22.05.2015 09:39
emi1ts написа:
Поздравления Диди!Прекрасни стихове за живота,смисъла,стремежите ,мечтите!В живота постоянно се случва предизвиканите емоции да раждат нови стойностни емоции,мисли и поуки!
С пожелание за реализиране на полетите на духа!Прегръдки!

Мило момиче, забавих отговора, но много ти благодаря за топлите думи и за добрите пожелания! Поздрави и от мен!
цитирай
27. distrelets - Здравей, Майски!
22.05.2015 09:48
Понякога си мисля, че трябва да се смиря, да съм кротка и примирена, но не се получава! Все някак си духът ми се бунтува и не съм сигурна, че това е толкова добре, когато си на 51 г. Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: distrelets
Категория: Лични дневници
Прочетен: 359715
Постинги: 84
Коментари: 586
Гласове: 3102
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930