Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.03.2014 18:12 - За приятелството!
Автор: distrelets Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2577 Коментари: 9 Гласове:
13

Последна промяна: 23.03.2014 22:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Подбрах няколко цитата, които отговарят на днешното ми настроение. Както и песента. Надявам се да ви харесат :)

"Желанието да се сприятелиш идва лесно, но приятелството е бавен процес подобно на зреенето на плод." – Аристотел

"Всеки може да е съпричастен със страданията на приятел, но е необходима много фина душа, за да е съпричастен и с успехите му." – Оскар Уайлд

"Истинското приятелство никога не е спокойно." - Маркиз дьо Севин

"Приятелят е този, който ти дава пълна свобода да бъдеш себе си!" – Джим Морисън


"Ако имаме умен и мъдър приятел, ние сме изключително щастливи и облагодетелствани. Близостта с такъв човек позволява да изявим всичко най-прекрасно от себе си във вас всеки един ден. Обикновено това е личност, която е няколко стъпки напред в живота и има достатъчно мъдрост и търпение да ни стабилизира в моменти на колебание. За подобно приятелство възрастовата разлика няма значение."
Lady Zone


https://www.youtube.com/watch?v=cwMvOfBgVDQ





Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. distrelets - Анонимен, Благодаря!
23.03.2014 22:42
Мен също много ме вълнува тази връзка, на човека с човека, ! А Лара ми е любима, жива, истинска! За пеенето да не говорим...
цитирай
2. benitta - Харесаха ни, разбира се :)
24.03.2014 07:43
Аз твърдо стоя зад думите на Джим Морисън! Ако някой се опита да ме преобразява и да ме намества спрямо себе си - бягам много бързо... Затова силно ценя приятелите, които ме понасят и обичат точно такава, каквато съм.
Поздрави, Диди :)
цитирай
3. distrelets - Бени :-), поздрави и от мен!
24.03.2014 08:50
Хубаво е, че ги има! Приятелите, които ни приемат и обичат такива, каквито сме! А може би точно заради малките лудости и несъвършенства, защото ако бяхме еднакви и съвършени светът щеше да скучно място! :-) Пожелавам ви мирна, усмихната седмица!

цитирай
4. ivoki - Да не забравяме, че приятели не са ...
24.03.2014 12:14
Да не забравяме , че приятели не са тези, които постоянно ни ръкопляскат....
цитирай
5. distrelets - Вярно е, Ивоки!
24.03.2014 13:33
ivoki написа:
Да не забравяме , че приятели не са тези, които постоянно ни ръкопляскат....

Така е, приятелят е огледало в което можеш да се огледаш, стига да искаш. Ако е истински...
цитирай
6. ckarlet - Днес, ако човек има истински при...
01.04.2014 19:38
Днес, ако човек има истински приятели си е цяло богатство! Поздрави за постинга!
цитирай
7. distrelets - Благъдаря!
02.04.2014 06:17
ckarlet написа:
Днес, ако човек има истински приятели си е цяло богатство! Поздрави за постинга!

Права си, истинските приятели са рядък и безценен бисер! Приятно ми е, че се запознахме :-) !
цитирай
8. megg - Мисли, в които има
02.04.2014 20:59
много истина, от различен ъгъл и с различна нагласа поднесени за един от благословените дарове. Най - много ми допадна казаното от Оскар Уайлд.
Поздрави за постинга и хубава вечер! :)
цитирай
9. distrelets - Благодаря!
03.04.2014 21:46
megg написа:
много истина, от различен ъгъл и с различна нагласа поднесени за един от благословените дарове. Най - много ми допадна казаното от Оскар Уайлд.
Поздрави за постинга и хубава вечер! :)

Приятелството е дар и осмисля съществуването ни. За мен приятелство е = на Любов :-) . Радвам се, че ме посети :-).
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: distrelets
Категория: Лични дневници
Прочетен: 359804
Постинги: 84
Коментари: 586
Гласове: 3102
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930